• Meniu
  • Kategorijos
  • Vainikas iš miško samanų



    Sveiki visi!

    Aš kaip visada, pasikeitus metų laikams pradžiuginu savo lauko duris (arba lentyną) šviežiu vainiku. Šį kartą jis iš miške prisirinktų sąmanų. Man jos primena mini paparčio šakeles.


    Kaip pasidaryti vainiko pagrindą? Pigus ir greitas variantas štai čia. Šį aš dariau ne iš šiaudų, bet iš šieno. Dekoravau paukščiukais, kurie būna su vielos kojelėmis bei pavasario užrašo kortele.


    O koks jūsų pavasario vainikas?

    xoxo Akvilė


    Sveiki visi!

    Aš kaip visada, pasikeitus metų laikams pradžiuginu savo lauko duris (arba lentyną) šviežiu vainiku. Šį kartą jis iš miške prisirinktų sąmanų. Man jos primena mini paparčio šakeles.


    Kaip pasidaryti vainiko pagrindą? Pigus ir greitas variantas štai čia. Šį aš dariau ne iš šiaudų, bet iš šieno. Dekoravau paukščiukais, kurie būna su vielos kojelėmis bei pavasario užrašo kortele.


    O koks jūsų pavasario vainikas?

    xoxo Akvilė
    . 25 April 2016 .

    No comments

    Post a Comment

    popular posts