• Meniu
  • Kategorijos
  • Ilgasis savaitgalis Osle

Kai Ryanair paskelbė apie pigius skrydžius, nesudvejojau ir surizikavau nupirkti trumpą kelionę į Oslą. Trims asmenims pirmyn ir atgal iš Vilniaus sumokėjau tik 42 eur. Juokinga? Tikrai taip! Gėda buvo nepirkti.
    Osle apsistoti mums ne problema. Kitaip tariant - giminės. Kelionė prasidėjo penktadienio popietę. Vakarop jau mėgavomės norvegiška vakariene naujame  (vis dar statomame) fornebu rajone. Fiordai čia visai po ranka.

Osle kokį ketvirtą kartą, bet žiemą pirmąjį. Su vyru kaip tik diskutavome apie keliones žiemos/ankstyvo pavasario metu. Labai džiaugėmės savo pasirinkimu. Aš už tai, kad keliauti reikia visais metų laikais...ir nesvarbu kur ir kokioje šalyje.

Kitos dienos rytą vykome į taip išsvajotą Frognerseteren kalną. Oras buvo apsiniaukęs, visur gilus rūkas, o galiausiai pradėjo stipriai snigti.

Orų tikrai nepabūgom!
    Užkilus su metro nuomos punkte išsinuomavome rogutes. Kartu su rogutėmis pasirenki ir sau tinkamą šalmą.
    Jei čia vyktumėte slidinėti/čiuožinėti, tai rekomenduoju apsirengti patogią ir šiltą avalynę, neperšlampomis kelnėmis bei prigriebti slidinėjimo akinius. Aksesuarus galima ir vietoje įsigyti, bet visa tai nemažai kainuoja.
    Taip pat rekomenduoju pasiimti užkąsti ir termosėlį šilto gėrimo.
    Tačiau pasitaikė ir nemažai "ekstremalų" su atviromis čiurnomis, odinėmis striukėmis ir be šalmų :)

Nuo kalno leidiesi apie 20 minučių. Kai kur reikia sustoti ir pasispirti. Aplink nėra jokių atitvarų, tad vairuoti tikrai reikia :) Kai kur ypatingai įsibėgėji. Vaiko (iki 14m.) nieku gyvu nepaleisčiau vieno :)
    Mėlynių niekaip neišvengėm :) Trasoje pilna kalniukų, mat vasarą čia būna kalnų dviračių sportas. Teko smagiai pašokinėti į orą ir nusivolioti į pusnis. Laimei viskas gerai baigėsi :)

Nusileidus nuo kalno, visai šalia pat įsėdi į metro ir vėl ramiai sėdėdamas pakyli į kalną. Be abejonės ir sušyli, kas labai svarbu norint ilgiau papramogauti (ypač vaikams)

Nusileidome tris kartus. Trasos apačioje stovi autobusiukas, kuris surenka rogutes. Labai patogu. Nereikia kilti vėl ir priduoti rogutes į patį išdavimo punktą. Sėdi į atgalinį metro ir tu jau link namų.
     Su visa kelione ir paslidinėjimu užtrukome pusdienį.

Kitos dienos popietę susiruošėme pasivaikščioti ant Operos teatro stogo. Puikus architektūrinis traukos objektas. Užlipus atsiveria įspūdinga Oslo panorama. Vienoje pusėje senoji architektūra, kitoje augantis modernus miestas.

Vėliau ėjome į Akershus tvirtovę. Įėjimas nemokamas, bet jei norėsite papulti į pačią pilį - reikės susimokėti.

Pasivaikščiojus po tvirtovės teritoriją patraukėme link Oslo katedros. Šioje katedroje vyksta karalių vestuvės bei karūnavimai. Įėjus katedros lubos atrodo lyg kryžiaus formos. Tai trečioji bažnyčia, kuri išliko iki šių dienų (pirmoji buvo sunaikinta, antroji sudeginta)

Daugiau įrašų ir kelionių nuotraukų galite pamatyti mano taip pamėgtame instagram profilyje.

p.s. Paskutinį vakarą užkilome ant 10 aukšto namo stogo. Vaizdas kerintis!

Beje, visą kelionę oras buvo šiltesnis nei Lietuvoje :)

xoxo Akvilė

Orų tikrai nepabūgom!
    Taip pat rekomenduoju pasiimti užkąsti ir termosėlį šilto gėrimo.

Su visa kelione ir paslidinėjimu užtrukome pusdienį.

p.s. Paskutinį vakarą užkilome ant 10 aukšto namo stogo. Vaizdas kerintis!

Beje, visą kelionę oras buvo šiltesnis nei Lietuvoje :)